چرا هتل آپارتمان آرین مشهد را انتخاب کنیم؟
نوشته شده توسط : gheirati

شهر مشهد بزرگ‌ترین شهر زیارتی در کشور است. زائران بسیاری به برکت وجود امام رضا(ع) به این شهر سفر می‌کنند. صنف هتلداران مشهد مقدس در تلاش هستند تا تنوع اقامتگاه‌ها را بالا ببرند تا پاسخگوی هر سلیقه با هر بودجه‌ای باشد. هتل آپارتمان آرین مشهد، از آن هتل آپارتمان‌های فول امکاناتی است که همواره مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد. بنابراین اگر به دنبال رزرو یک هتل آپارتمان شیک هستید پیشنهاد ما به شما هتل آرین مشهد است. این هتل امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و هدف نهایی هتل آپارتمان خدمت به زائران است.

جهت اطلاع از هتل ارزان مشهد و رزرو هتل در مشهد بایستی به رزرواسیون "های هتل" مراجعه شود. این آژانس مسافرتی با برخورداری از انواع هتل‌های لوکس و ارزان قیمت سعی دارد تا موجبات رضایت مسافر را فراهم آورد.

هتل آپارتمان آرین مشهد چه جور هتلی است؟

هتل آپارتمان آرین در سال 1396 افتتاح شده و جزء نوسازترین و عالی هتل آپارتمان‌های اطراف حرم است. هتل آرین در 4 طبقه به 30 واحد اقامتی و یا سوئیت به 110 نفر خدمت رسانی می‌کند. این هتل انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های 2 خوابه همراه با 6 تخت را داراست. امکانات و خدمات هتل و اتاق‌ها همگی قابل قبول و کامل می‌باشند.

این هتل با بنایی نوساز و اتاق‌های تمیز و امکانات عالی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم است. رستوران این مجموعه انواع وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را به بهترین نحوه ممکن عرضه می‌کند. کیفیت غذایی این هتل بالاست و آن پرسنل همگی افرادی مودب، خوش برخورد و کار بلد هستند.

جهت رزرو هتل آرین کافیست قبل از تکمیل ظرفیت به آژانس مسافرتی "های هتل" مراجعه کنید.

 

امکانات و خدمات هتل آپارتمان آرین مشهد چیست؟

 

همانطور که گفته شد هتل آپارتمان آرین مشهد خدمات یک هتل خوب را از همه نظر دارد. هتل آرین خدمات رایگان خوبی را برای مسافرانی که این هتل را انتخاب می‌کنند، در نظر گرفته است. لازم است بدانید مدیریت کوشا هتل آپارتمان آرین تمامی جوانب ایمنی و سلامت را لحاظ کرده است. رستوران‌ هتل آرین انواع غذاهای با کیفیت را به صورت منو و بوفه آزاد یا سلف سرویس در اختیار مسافران قرار داده است.

امکانات و خدمات هتل آرین مشهد عبارتند از: اینترنت وایرلس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آسانسور، رستوران، کپسول آتش نشانی، کافی شاپ، صندوق امانات، خدمات خانه داری، خشکشویی، اتاق چمدان، روزنامه رایگان، تاکسی سروی، خدمات بیدار باش، خدمات باربری، لابی، فضای پارک عمومی و ...

خدمات و امکانات اتاق‌های هتل آرین مشهد چیست؟

 

اتاق‌ها و یا سوئیت‌‌های این هتل تمامی نیازهای مورد نیاز مسافران را فراهم می‌کند. واحدهای اقامتی وسیله‌های رفاهی را دارا هستند و از نظر ظاهری بسیار تمیز و مرتب می‌باشند.

خدمات و امکانات هتل آرین عبارتند از: سیستم گرمایشی و سرمایشی متناسب با فصل، سیستم تهویه هوای مطبوع در اتاق، سرویس بهداشتی و حمام، تخت با خوشخواب طبی و راحتی، پتوهای نرم، رخت آویز، کمد و آباژور، تلفن، تلویزیون، اینترنت وایرلس، دمپایی رایگان، یخچال، مبلمان،خانه داری، آینه و دراور و...

هتل آرین مشهد از نظر موقعیت مکانی چگونه است؟

 

هتل آپارتمان آرین مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 3 قرار گرفته است. این هتل حدودا 4 دیقیه با پای پیاده تا حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. این فاصله کم به مسافران این امکان را می‌دهد که برای اقامه هر نماز به حرم مشرف شوند.

به طور کلی اگر به دنبال یک هتل ارزان مشهد هستید تا در نزدیکی حرم قرار داشته باشد، هتل آرین بهترین جزء بهترین انتخاب‌ها می‌باشد. هتل آپارتمان آرین به بازارهای اطراف حرم نظیر بازار امام رضا، زیست خاور، الماس شرق، هفده شهریور بسیار نزدیک است. البته لازم است بدانید اطراف این هتل مکان‌های دیدنی نظیر موزه آستان قدس رضوی و دیگر موزه‌های زیبا بسیار است.

چنانچه علاقه مند به بازدید از دیگر جاذبه‌های گردشگری مشهد هستید و از آن اطلاع ندارید و یا مشکل وسیله نقلیه دارید. می‌توایند به آژانس گردشگری "های تور" مراجعه کنید. با رزرو تور مشهد جاذبه‌های دور نزدیک مشهد را با وسیله نقلیه طی کنید.

 

ویژگی‌های هتل آپارتمان آرین چیست؟

 

سوالی که برای مخاطب پیش می‌آید این است که چرا هتل آپارتمان آرین را انتخاب کنیم. جواب به طور کلی این است که هتل آرین خدمات فوق العاده‌ و در مقابل قیمت ارزانی دارد.

دلایل انتخاب هتل آرین عبارتند از:

  • نوسازی مجموعه و اتاق‌های بسیار تمیز
  • امکانات و خدمات کامل و عالی مجموعه
  • پرسنل وظیفه شناس و مدیریت مسئول
  • نزدیکی به حرم مطهر امام رضا(ع)
  • در دسترسی به وسیله نقلیه و بازارها
  • تنوع بسیار زیاد در واحدهای اقامتی
  • قیمت مقرون به صرفه‌ی هتل آرین
  • منوی غذایی خوب و کیفیت غذایی

 

آنچه گفته شد نقاط قوت هتل آرین هستند که سیل عظیم مسافران را به سمت خود کشانده است. چنانچه به دنبال رزرو یک هتل آپارتمان خوب و در عین حال ارزان قیمت می‌باشید پس هتل آرین را از دست ندهید.

با رزرو هتل آرین در آژانس "های هتل" از تخفیفات فصلی آژانس ما برخوردار شده و سفری خاطره انگیز را برای خانواده به ارمغان آورید.





:: برچسب‌ها: هتل 5ستاره مشهد , هتل های مشهد , رزرو هتل های مشهد , رزرو هتل مشهد , رزرو هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: